mandag 22. november 2010

Herlig søndag..


selv om nesen er tett og feberen stiger på lillegutt
har vi hatt en koselig helg.
Vi har kost oss med fyr i peisen, en god bok og masse varm drikke!


Til og med dyra har kost seg!
Her har de funnet seg en god plass i kurvstolen. 


Så må jeg nødt til å vise dere et morsomt blinkskudd!
Jeg pleier å dele opp brødskiven med prim, og legge de foran han sånn at han kan spise selv.
Denne gangen bøyde han seg ned og skulle ta en bit, og dermed festet alle fire bitene seg i fjeset hans!
Jeg løp for å hente kameraet, men da jeg var tilbake ver det bare èn igjen.

Gjett om han lurte på hvorfor mamma lo så hysterisk ;)




Dette har jeg også puslet med i helgen.
Jeg kjøpte denne rammen i en bruktbutikk for litt siden, men siden maleriet i bildet 
ikke var det helt store, fant jeg ut at William kunne pryde det!

Ha en fin uke!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar