mandag 29. november 2010

Adventstid


Så tenner vi et lys i kveld,
vi tenner det for glede.
Det står og skinner for seg selv
og oss som er tilstede.
så tenner vi et lys i kveld,
vi tenner det for glede.



 Endelig kan vi begynne å gjøre huset klart til jul.




Syns det er fint å la det gå i hvitt nå i ventetiden.


Noe rødt blir det jo:) 
Advetstaken er på plass i kjøkkenvinduet sammen med en rød Carl Larsson jente, og en nydelig sølvfugl. I ettermiddag skal vi ut og henge opp mat til fuglene, så da blir det å se ekte fugler fra kjøkkenvinduet.




Kjøkkenhyllen har også fått litt julepynt på seg.



Her ser dere MIN kalender!
Jeg var i Gamlebyen på lørdag, og fant denne flotte kalenderen. Det er mange små glittrende detaljer på den, men det kom ikke så godt frem på bildet.

Terje og William får pakkekalender, men den er ikke helt på plass ennå.



Så MÅ jeg bare fortelle dere:
Jeg har kjøpt meg brudekjole med alt tilbehør til!
Den er såååå vakker!

Men jeg må desverre la dere vente til den store dagen, 28. Mai, med å vise den frem!
Det eneste jeg kan si er at den er aldeles NYDELIG!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar