mandag 18. oktober 2010

Marius genser! Jippi!!!!


Jeg er nødt for å vise dere hva William er så heldig å ha fått seg!
Nyyydelig Marius genser med lue til, som kjære  Kari Dahl har strikket for meg!

Tuuuusen tuuuusen takk Kari! 
Tenk å være så heldig.


Seeee så vakker han er i denne!


Han ble nok litt varm i luggen, og det var ikke like morro å smile til 
mamma nå!



Jeg skulle så gjerne kunne strikke selv, men den gang ei.
Jeg har vel kun strikket litt mens jeg gikk på ungdomsskoen. 
Og etter mange forsøk ga jeg helt opp, men jeg har håp om å prøve meg litt igjen.

Siden jeg jobber som nattevakt hadde det vært en fin ting å drevet med mellom slaga på vakt.
Jobbe og være produktiv samtidig!




Nå er vi klare for norsk vinter!

Ha en strålende blås-bort-dag dag!

1 kommentar:

  1. Sjalabais ! :)

    Ille nydelig !! Robbin hadde også Marius genser, i brun ! :) Husker jeg syns han var så sjønn!! Akkurat som William! :)

    SvarSlett