mandag 4. oktober 2010

Jeg lager kort.


Bryllupskort!



Tenkte i dag å vise dere mitt seneste kort.

En eksplosjonsboks full av overaskelser.
Fikk en forespørsel av en venninne om å lage kort til broren hennes som skulle gifte seg, 
og da måtte det bli denne.




Dette er et kort som i alt har 12 sider, så det tar litt tid. Og man må la kreativiteten blomstre!
Men veldig gøy når man får et resultat man er stolt av;)







Jeg stempler og fargelegger alt med Promarker tursjer.







Jeg pleier også å samle inn bilder av bursdagsbarnet, brudeparet o.s.v, 
sånn at kortet får et mer personelig preg.










Jeg tar i mot bestilling på både enkle kort og slike bokser. 

Ta gjerne kontakt på mail for forespørsel og priser :)

mariaseter@hotmail.com









4 kommentarer:

  1. Hei :)
    Fin blogg og finfin eksplosjonsboks!!!
    Jeg har noen svigersøstre som lager slike, og synes det ser så morsomt ut...

    Ha en fin søndag :)

    SvarSlett
  2. Hei Karen!

    Tusen takk for koselig hilsen!
    Det er utrolig morsomt å lage slike bokser! Man må bare beregne seg litt god tid ;)

    Ha en fin uke!

    SvarSlett
  3. Kortet ble veldig godt mottatt, tror ikke det var mange av gjestene som hadde sett noe lignende :-). Flink du vennen :-)

    SvarSlett
  4. Så bra Lise!
    Man gjør alt for gode venner vettu;)
    Glad i deg!

    -Klem fra Maria

    SvarSlett