onsdag 13. oktober 2010

Kjedelige kubbelys får nytt liv!



Nå er det en stund siden jeg blogget sist.
Grunnen til dette er at jeg har mange baller i luften om dagen.

Vi holder på med garasje, gjør ferdig kjeller, jeg er tilbake i jobb etter mammapermisjon, og sist men ikke minst, så er William MEGET aktiv om dagen.

Han fyller et år i slutten av denne måneden, så her går det unna i svingene.
I tillegg til dette skal jo huset holses i orden, og vi skal få tid til å løpe 4 ganger i uka!



Men innimellom slaga får jeg tid til litt annet gøy også!

Her er min siste hobby:

Jeg har gitt noen kjedelige hvite kubbelys nytt liv :)














Syns selv de ble ganske så fine!
Til en brøkdel av prisen man må gi i interiørbutikker;)




Ha en strålende dag!

2 kommentarer:

  1. Hallo Maria !!! :)

    Nå er det lenge siden vi har sett dere igjen ... :( Skjønner at dagene flyr for dere nå! jeg syns det var så koselig på vin kvelden hos Marthe! Kost og treffes uten barn innimellom også og bare plapre i vei!

    Sp fine de lysa blei! Du er kreativ du! Og løpinga deres går jo over alle støvelskaft! Blir det briken neste år kanskje ?? jeg hadde hatt så lyst til og gjøre det en gang .. Men da må jeg jo begynne ett sted først ;) he he .

    Jeg ser du har fått store bilder på bloggen din også!! det er så ille fint syns jeg!!:) vet du hvordan jeg kan få til det ? :)

    Stor klem!

    SvarSlett
  2. Hallo!

    Ja nå er det gått en stund siden sist igjen!
    Tenkte kanskje vi skulle høre med alle i barselgruppa om dere har lyst til å komme hit og ha julebord! Ta med mannfolka og sselvfølgelig ;)

    Det går veldig unna med løping se! Løper vel ca en mil 4 ganger i uka! Utrolig deilig! Kroppen har godt av det og!!

    Syns det også er fint med store bilder på bloggen... Jeg klikker bare på bildet mens jeg skriver, så får jeg opp en sånn undertekst liksom der det står liten, middels el stort bilde. Hmmm skjønner???

    Ha en fin dag, så sees vi vel snart!

    Klem

    SvarSlett