lørdag 21. august 2010

Løp for livet


I løpet av sommeren har Terje og jeg lagt mange timer med løping bak oss. 
Vi har blitt skikkelig flinke syns vi selv ;)

De første ukene var et forferdelig pes. Med en graviditet og mange månder med lite trening kom vi, ja tro det eller ei, men en graviditet tar også på pappaen. Blir jo å dytte nedpå det som den gravide spiser, og det er ikke alltid bra;)

Vi har jo også bygget hus, og det har blitt dager med sene måltider og kjapp mat.
Så noe måtte gjøres!

Når man har skogen til nærmeste nabo må man jo benytte seg av den!



Men nå har altså pipa fått en annen låt!
Vi har sakte men sikkert forlenget løpeturene våre, og en vanlig tur er nå ca 6-7 km i skogen.
I går skulle vi virkelig ut på langtur, og vi siktet på Onsøyknipen som ligger i Østre Vikane. Med utsikt utover havet.
Alt i alt løp vi 15 km og brukte 2 timer. Var litt av en heisatur. Maria plompa og snubla, og hadde gjørme opp til ørene:) Men du så morro det var! Formen var på topp, men vi fant ut at vi måtte investere i nye terrengløpesko!


Her er mine nye flotte sko:


Med snublefrie lisser




Og skikkelige anti-skli-knotter

Her er Terje sine:




Gjett om vi gleder oss til neste løpetur, som vi håper blir i morra!
Bare vi får barnevakt til denne sinnataggen;)




Smilet er heldigvis ikke så langt unna, bare han er uthvilt, mett og tørr i bleia!






Ha en super helg alle sammen!

4 kommentarer:

  1. Akk og ve så flinke dere er da !!! Dere løper veldig langt syns jeg!:) Trur ikke jeg skal henge med dere hverfall ;) Da hadde jeg blitt en sinke!

    Veldig fine sko !:)

    Gleder meg til og se den kjolen du velger deg jeg!!:) GURI! DEt blir nok ett drømmebryllup ja! HAr du hvert på bloggen "fotballfrue"? Den bør du ta deg en tur innom. Ho har masse tips til bryllup også:)

    Klem

    SvarSlett
  2. Hallo!

    Du hadde nok hengt godt med skal du se!
    Løper etter pulsklokka, og da går det ikke så fort.

    Skal innom "fotballfrua" og se.
    Takk for tips;)

    god hælj

    Klem

    SvarSlett
  3. Hei på deg!
    Jeg satt og lekte meg med "Neste blogg>>"-knappen, og plutselig fant jeg deg!
    Det var veldig koselig lesing her! :)

    SvarSlett
  4. Hei Kali!
    Så koselig da!
    Velkommen skal du være:)
    Alltid koselig med nye følgere.

    Ha en flott dag!

    Klem

    SvarSlett