onsdag 18. august 2010

Bryllupsplanlegging


Nå om dagen er planlegging av bryllup som gjelder. 

Har i den anledning kjøpt denne permen:




Super smart!
Her står det alt som kan være verdt å vite.
Mange godt tips og råd,og lister som enkle å følge.
Den vil jeg anbefale til alle kommende brudepar!

Selskapslokale, kirke, mat, musikk, forlovere, toastmastere er i boks.
Men ennå er det myyye igjen.

Jeg driver å prøve å finne en kjole jeg liker, men det er IKKE lett.
Har til nå bare tittet på nettet og i noen bryllupsblader.
Vet sånn ca hva jeg vil ha, men det er vel ikke før jeg drar ut på jakt at jeg blir litt klokere.
Er jo en jungel i seg selv dette også

Fant mange fine kjoler i dette bladet:



Her står det også mange gode tips og forslag på kaker, borddekorasjoner o.l.

Jeg har store planer om å lage invitasjoner selv, så det må jeg snart begynne med for å få de ferdig i tide. 

Gleder og gruer meg til den store dagen. 
Ser for meg mannen i mitt liv står oppe ved alteret og venter på meg,
lille William i finstas,
alle som vi er glade i som kommer til å være sammen med oss,
uforglemmelig fest,
masse god mat og god drikke.

Vet at det kommer til å bli en dag som vi kommer til å se tilbake på resten av livet!
Men før den tid er det mye som skal gjøres, så jeg får bare fortsette å lete og drømme videre:)




2 kommentarer:

  1. Herregud, så spennende med bryllupsplanlegging!!
    Og du kommer til å være en så vakker brud, at bare det å se deg er verdt turen i kirken.. Imponerende at du skal lage invitasjonene selv, de kommer til å bli nydelige, du er så flink til slike ting!!
    Lykke til videre med planlegging :-)
    Her er det rolige dager fremover, har fått svangerskapsforgiftning, så ha fått husarrest av jordmor.. Var på B3 i går, og da ville de egentlig legge meg inn, men sendt hjem i håp om at jeg ville klare å slappe av mer her..
    Så får se hvordan det går fremover, håper han har det bra inni der <3
    Ha en fin dag, stor klem fra meg :-)

    SvarSlett
  2. Tusen takk for så koselig kommentar da! Var ikke måte på heller ;))
    Stakkars deg som har fått svangerskapsforgiftning! Nå må du tenke på barnet ditt og deg selv, og ta det med ro!
    Nå er det bare uker igjen til dere får treffe babyen deres:) Dere har sååå masse å glede dere til!

    Ja en fin og avslappet helg;)

    Klem

    SvarSlett