lørdag 26. februar 2011

Casper og heliumballongen


I dag har William og jeg vært på Elixia.
William er på barnepassen mens jeg trener, og i dag var det karneval med boller og saft.
William fikk med seg en ballong fylt med helium hjem.

Casper syns denne grønne ballongen var flott han også.



I denne posisjonen satt han i flere minutter og niiiiholdt på ballongen.

Fantastisk morsomt!!



Etterhvert prøvde han å få den med seg under kurvstolen i gangen.







Men han måtte gi seg tilslutt :))

God hælj alle sammen!!

3 kommentarer:

  1. Hahaha! Det er det søteste jeg har sett! Kan tenke meg dere fikk dere en god latter. Det fikk iallefall jeg! ;)

    SvarSlett
  2. Og GALEkroken er det rette navnet ja!! Har funnet ut at jeg passer meget godt inn etter dagens happening! Hvis ikke du har fått med deg hva jeg har drevet med i dag, anbefaler jeg deg å sjekke ut bloggen min (eller facebookprofilen min..). Trodde jeg skulle døøøø!! hahahaha

    SvarSlett
  3. tnååå, så søt!!

    SvarSlett