torsdag 27. januar 2011

Jeg lager kort. Igjen..


Jeg er så heldig å få lov til å selge korta mine i en butikk på Gressvik torg 
som heter I Bøtter Og Spann

Her er mine siste, som jeg tenker å levere i butikken i morra.

Nå er det snart morsdag, og til denne dagen her jeg lagd tre stk.

Kort 1:



Innsiden:








Kort 2:







Innsiden:








Kort 3






Innsiden:







Så to bursdagskort:

Kort 4:





Stående:





Kort 5:






Innsiden:



Visst du så noen du likte, vet du hvor du kan finne dem ;)
Hvert kort er unikt, for jeg lager kun en av hver!

Ha en super dag videre!

2 kommentarer:

  1. Så nydelige kort! Også er det jo veldig morsomt at du har fått til og selge korta dine der!! :) HUrra :) Tusen takk for sist! Var så koselig :) Alltid koselig :)

    Klem

    SvarSlett
  2. Tusen takk for sist ja! Anette og jeg ble jo på en snurr vi;) Neste gang håper jeg at flere er med på karusellen:) Ja er det ikke gøy at korta mine selges der! Så nå går produksjonen unna;) God helg til deg og dine:)
    Klem

    -

    SvarSlett