onsdag 28. juli 2010

Mer sommerhygge!


Forrige uke fikk vi hyggelig besøk av søskenbarnet til Terje, 
Unn Elin og mannen hennes, Knut.




Det var Terje som var kokk for kvelden, og lagde min favorittrett for tiden;

MIDDELHAVSKYLLING!

Det er altså sååå utrolig godt, og kyllingbryst som jeg har vært dritt lei en lang stund, har nå fått en annen dimensjon!






På tirsdag ble William, Kira og jeg med mamma og pappa på hytta. 
Kjempekoselig å bli med dem på tur. Bare slappe av og kose oss!

Jeg fikk riktignok sneket inn en joggetur i løpet av dagen da.
Noe som i hverfall Kira satte pris på.







William koste seg stort der han krabbet rundt på verandaen.




Kira derimot tok det rolig etter at hun hadde fått løpt litt.




Her har vi midtpunktet omgitt av sine kjære besteforeldre!




Ble litt latter også!
Litt kiling er det som skulle til ;)




Vakre gutten vår slapper av i vogna si.




Kan du se tannebissene?




Koser seg på bestefars fang.




Jeg måtte ned i det kalle vannet og vaske meg etter joggetur.
 Forfriskende vil jeg si det var!




Kira speider etter mamman sin. 
Likte seg best på land denne gangen..





Mmmmm bruchetta i solen var nyyydelig!


Natt til fredag kom Sarah og Marcus og resten av gjengen hjem fra Bulgaria!

Og gjett hvem som skulle rett hjem til tante, onkel og søskenbarnet sitt?

Riktig!

De var på plass når vi sto opp. 
Jeg fikk klar beskjed fra marcus at vi bare kunne legge ut nøkkel, 
så de kunne låse seg inn mens vi sov:)

Herlig!



Sarah hadde sveiset seg på tur!



Marcus fornøyd etter en deilig uke i solen!




Tre fornøyde søskenbarn som var glede for å se hverandre igjen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar