onsdag 3. mars 2010

Endelig kom sola!


Dagen i dag har vært en kjempefin dag helt fra børjan! Den startet med solstråler inn soveromsvinduet, og en solstråle i vugga!!! Jeg er så heldig å ha en rolig å snill unge som sover selv om mamman står opp. Da får jeg dusjet og ordnet litt rundt for meg selv. Og når lille gullet mitt våkner har vi en koselig morgestund med vask og stell av ham. Morgenstund har faktisk gull i munn!!!!  Etter dette tok vi turen til bestemor Einy. Hun passet ham mens jeg var i byen og fikset noen småting. I tillegg fikk jeg 20 minutter i solarium! Gjett om det var deilig med litt sol og varme! Min bleke vinterhud tok godt i mot alle stråler, og jeg følte meg myyye piggere med en gang :D Etter dette bar det hjem til litt rengjøring og matlaging. Fikk kjøpt litt blomster i dag også. Jeg må innrømme å si at jeg er såååå svak for hvite roser, så det ble en hvit potterose og en nydelig rosebukett i dag!


Potterosen fikk plass på det lille bordet ved siden av sofaen, sammen med et gammelt sølvfat som jeg har arvet av oldemor, og et par bilder!


Sølvfatet!



Min kjære kom hjem med et nytt Boseanlegg i dag! Og gjett om det ble liv i stua :D Nå er det bare å innby til fest! Ikke bare er det god lyd, men lite og nett er det også! Det fikk plass sammen med Macèn. Legg merke til bordet! Gammelt og flasset, men jeg elsker det!!! Det sto i bryggerhuset der jeg bodde før, og er etter besteforeldrene mine. Det var faktisk det første bordet de skaffet seg! Fulgte med 4 tabretter(?), men er bare en igjen! Og den sitter jeg på nå :)


Klokka 18.30 kom barnevaktene,bestemor og bestefar. Jeg skulle nemlig på me & I pary, og Terje skulle på innebandytrening. De fikk seg litt middag før vi dro avgårde. Jeg hadde en fin party-kveld. Og det ble litt tøy til minsten, og en t-shirt til meg. Dette må jeg vise dere når jeg får det i posten om et par uker! Nå skal jeg slukke alle lys å gå og legge meg! Ha en god natt fylt meg fine drømmer alle sammen!!!!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar